Агенция постави Кори Гоф пред Федерер и Надал по маркетингов потенциал

от в 03:42 на 29.09.2020
Калоян Соколов

Кори Гоф неслучайно е определяна за спортен вундеркинд и множество специалисти очакват именно тя да е следващата голяма шампионка. Американката изгря с гръм и трясък на тенис небосклона през миналия сезон, когато надигра Винъс Уилямс на Уимбълдън и впоследствие достигна до трети кръг. 16-годишната състезателка надгради над това представяне през текущия сезон, тъй като в Мелбърн победи Наоми Осака, която беше действащата шампионка в надпреварата.

Несъмнено крехката възраст на Гоф, подплатена с безспорните й спортно-технически качества, са страхотно обещание за бъдещето и също така привличат вниманието на много рекламодатели и спонсори към нея. Наскоро компанията за маркетингови проучвания "Nielsen" проведе проучване, което целеше да разбере кои са спортистите с най-голям маркетингов потенциал. Шампион в анкетата очаквано стана Лионел Меси, а едва шест тенисисти попаднаха в челната петдесетица. Това са Гоф, Надал, Федерер, Барти, Осака и Андрееску. Любопитна подробност е, че Коко заема 18-то място във въпросната анкета, докато Надал и Федерер са съответно под номер 28 и 35. Гоф откри дебютната си кампания в Париж с победа, като само годините ще покажат дали ще оправдае сериозните очаквания към нея или просто ще бъде временно явление.

 

 


Форум - Дискусия на живо

Оцени тази статия:
Агенция постави Кори Гоф пред Федерер и Надал по маркетингов потенциал Калоян Соколов
Теми:  
гофен | ролан гарос

Коментари





Следвайте ни в Facebook