Агенция постави Кори Гоф пред Федерер и Надал по маркетингов потенциал
Кори Гоф неслучайно е определяна за спортен вундеркинд и множество специалисти очакват именно тя да е следващата голяма шампионка. Американката изгря с гръм и трясък на тенис небосклона през миналия сезон, когато надигра Винъс Уилямс на Уимбълдън и впоследствие достигна до трети кръг. 16-годишната състезателка надгради над това представяне през текущия сезон, тъй като в Мелбърн победи Наоми Осака, която беше действащата шампионка в надпреварата.
Несъмнено крехката възраст на Гоф, подплатена с безспорните й спортно-технически качества, са страхотно обещание за бъдещето и също така привличат вниманието на много рекламодатели и спонсори към нея. Наскоро компанията за маркетингови проучвания "Nielsen" проведе проучване, което целеше да разбере кои са спортистите с най-голям маркетингов потенциал. Шампион в анкетата очаквано стана Лионел Меси, а едва шест тенисисти попаднаха в челната петдесетица. Това са Гоф, Надал, Федерер, Барти, Осака и Андрееску. Любопитна подробност е, че Коко заема 18-то място във въпросната анкета, докато Надал и Федерер са съответно под номер 28 и 35. Гоф откри дебютната си кампания в Париж с победа, като само годините ще покажат дали ще оправдае сериозните очаквания към нея или просто ще бъде временно явление.
Виж още:
▶ "Не може да плащаш толкова, а Швьонтек да печели за час": Моресмо за липсата на женски вечерни…
▶ Синер: Искам да покажа какво научих от загубата си; Алкарас ме прави по-добър играч
▶ Родик за грешката на Лихтенщайн: Тези хора не са пипали ракета; време е машините да ги сменят
▶ Фереро: Алкарас е далеч от пълния си потенциал; тепърва ще се подобрява в много аспекти