Агентът на Шарапова: В бизнеса тя може да бъде по-успешна отколкото в тениса
Личният агент на Мария Шарапова - Макс Айзенбъд коментира уменията на рускинята и в света на бизнеса.
"През 2004 година тя спечели Уимълдън и получи възможност да работи с огромни компании върху мащабни кампании. Тя имаше възможност да задава въпроси, да се среща с директори и да прецени кое от това, което вижда, може да прави по-добре. Смятам, че тя би била по-добра като бизнесдама отколкото като тенисистка. Изумително състезателно настроена е," коментира Айзенбъд.
Оказва се, че Шарапова е имала много мащабни амбиции за своя бранд Sugarpova още от самото начало през 2012. В резултат на усилията й в последните години нейният продукт вече се продава в 22 страни. През 2017 година прави оборот между 10 и 12 милиона долара, а за 2018 се очакват около 20 милиона.
Виж още:
▶ И Мария Шарапова се отдаде на плажни ласки с любимия (снимки)
▶ Шарапова и любимият й блеснаха на топ събитие в Лондон
▶ Шарапова посети сватбата на своя агент
Виж още:
▶ Тенис безсмъртие: Мария Шарапова беше избрана за следващия член на Залата на славата в Нюпорт!
▶ Преди Федерер и Уилямс: Шарапова е напът да бъде следващия член на Залата на славата в тениса
▶ "Освен това я победих 20 пъти": Серина посвети песен на Шарапова по време на ESPY наградите
▶ Възходът на казината: От нелегални салони до пищни курорти