Грешка за 100 милиона: Porsche и Nike "замразиха" Шарапова
Два от най-големите спонсора на Мария Шарапова - Porsche и Nike временно преустановяват взаимоотношенията си с рускинята. Това ще трае поне докато не стане ясно наказанието й от световната допингова асоциация, след като рускинята бе хваната със забранен препарат.
Друг голям нейн рекламодател TAG Heur директно къса договора си с бившата №1.
"Много сме изненадани от последните новини за Мария Шарапова. Решихме временно да преустановим сътрудничество с Мария докато тече разследването. Ще продължим да наблюдаваме ситуацията," заявиха от Nike, които трябваше да платят общо 70 милиона долара на спортистката.
"В тази ситуация контрактът на Шарапова няма да бъде подновен," лаконични са от TAG Heur.
В кариерата си до момента Шарапова е спечелила 35 титли и над 36 милиона долара само от наградни фондове. Нейните приходи от активности извън корта обаче са в пъти повече.
Счита се, че рускинята до момента бе най-добре платената спортистка изобщо на планетата. Според Forbes само за 2015-а тя е спечелила 29,5 милиона долара.
Очаква се реакция от други нейни големи партньори като Evian, Porsche, Avon, Head и Tiffany.
Според британската преса "грешката" на Шарапова ще й струва общо 100 милиона долара.
Виж още:
▶ Тенис безсмъртие: Мария Шарапова беше избрана за следващия член на Залата на славата в Нюпорт!
▶ Преди Федерер и Уилямс: Шарапова е напът да бъде следващия член на Залата на славата в тениса
▶ Край на сагата: WADA се произнесе и оправда Синер по всички обвинения за допинг срещу него
▶ "Играя, защото съм чист пред себе си": Синер с първа медийна изява след допинг скандала