Край на договора с Nike след над 15 години: Григор Димитров стана рекламно лице на Lacoste
Най-добрият ни тенисист Григор Димитров вече е рекламно лице на световноизвестния бранд Lacoste. Българинът, който в продължение на 15 години бе част от семейството на Nike, днес излезе за откриващия си двубой на Ролан Гарос с екип на френската марка.
"Lacoste съчетава в себе си страст, представяне, доблестна игра и свободно мислене. Lacoste и елегантност вървят ръка за ръка. Забележителното влияние на "крокодила" върху тениса и неизменна част от историята на нашия спорт. Винаги съм имал интерес към стила и модата. Обичам да излизам на корта с елегантен екип, в който се чувствам готов да играя със стил", споделя сънародникът ни.
По време на цялата се професионална кариера до момента родният ни представител играеше с екипи на на Nike. През последните месеци обаче се породиха слухове, че американската спортна компания е прекратила споразумението си с хасковлията, тъй като първата ни ракета носеше стари модели екипи. В юношеските си години пък нашето момче пък се изявяваше с облекло на Adidas.
Още от основаването си от седемкратния "мейджър" шампион Рене Лакост брандът има сериозно влияние в тениса, като сред най-известните посланици на бранда в момента са Новак Джокович и Даниил Медведев, а Мартина Навратилова и Анди Родик са някои от легендарните играчи, които са били партньори на Lacoste в миналото.
Вижте тази публикация в Instagram.
Виж още:
▶ Разочарованият Моя: Сбогуването с Надал беше небрежно, нищожно и неуважително спрямо него
▶ Краят на една тенис любов? Калинская дава все по-ясни сигнали, че Синер е минало за нея
▶ Без загубен сет: Кузманов със златна възможност в 1/4-финалите на Чаланджъра в Мексико
▶ Неуморим: Синер влезе 2 пъти подред на корта и поведе Италия към страхотен обрат и 1/2-финал!