Край на договора с Nike след над 15 години: Григор Димитров стана рекламно лице на Lacoste

от в 19:01 на 30.05.2023
Мирела Николова

Най-добрият ни тенисист Григор Димитров вече е рекламно лице на световноизвестния бранд Lacoste. Българинът, който в продължение на 15 години бе част от семейството на Nike, днес излезе за откриващия си двубой на Ролан Гарос с екип на френската марка.

"Lacoste съчетава в себе си страст, представяне, доблестна игра и свободно мислене. Lacoste и елегантност вървят ръка за ръка. Забележителното влияние на "крокодила" върху тениса и неизменна част от историята на нашия спорт. Винаги съм имал интерес към стила и модата. Обичам да излизам на корта с елегантен екип, в който се чувствам готов да играя със стил", споделя сънародникът ни.

По време на цялата се професионална кариера до момента родният ни представител играеше с екипи на на Nike. През последните месеци обаче се породиха слухове, че американската спортна компания е прекратила споразумението си с хасковлията, тъй като първата ни ракета носеше стари модели екипи. В юношеските си години пък нашето момче пък се изявяваше с облекло на Adidas.

Още от основаването си от седемкратния "мейджър" шампион Рене Лакост брандът има сериозно влияние в тениса, като сред най-известните посланици на бранда в момента са Новак Джокович и Даниил Медведев, а Мартина Навратилова и Анди Родик са някои от легендарните играчи, които са били партньори на Lacoste в миналото. 

 
 
 
Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Lacoste (@lacoste)


Форум - Дискусия на живо

Оцени тази статия:
Край на договора с Nike след над 15 години: Григор Димитров стана рекламно лице на Lacoste Мирела Николова
Теми:  
atp | lacoste | nike | бгтенис | григор димитров | любопитно

Коментари





Следвайте ни в Facebook