Новак Джокович стана рекламно лице на швейцарска марка луксозни часовници

от в 19:09 на 29.08.2021
Мирела Николова

Ден преди старта на Откритото първенство на САЩ, в което Новак Джокович ще търси своята 21-ва титла от Шлема и място в историята на спорта, стремейки се към оформянето на "Календарен Голям шлем", световният №1 обяви началото на съвместно сътрудничество с швейцарската марка, производител на луксозни часовници - Hublot. Нейни посланици през годините са били легендарните Пеле, Диего Марадона, Юсеин Болт, а от тенисистите - Борна Чорич, Елина Свитолина, Симона Халеп и Каролина Плишкова. До началото на 2019-а година сърбинът си партнираше със Seiko, а преди това с Audemars Piguet, но през последната година и половина нямаше договор с нито една компания за часовници. 

"Много съм развълнуван да се присъединя към семейството на Hublot, които имат отношение към спорта, подкрепят атлетите и инвестират в нас, спортистите", каза Новак пред GQ. Водачът в ранглистата също така разкри, че вече работят по създаването на персонализирана серия часовници, в чието проектиране участва и самият той.

Hublot също така ще създаде специален часовник за Джокович, който ще носи дори по време на своите двубои. "Никога не съм играл с часовник по време на професионалната си кариера, така че това ще бъде още едно ново преживяване за мен", споделя още Ноле. 

Световният №1 ще носи син вариант на модела Big Bang Meca-10 на предстоящия турнир на US Open извън корта. "Съчетава се по перфектен начин с цялостния ми стил на турнира", обяснява сърбинът. "Екипът и маратонките ми ще бъдат сини, затова реших и часовникът ми да бъде в същата цветова гама."


Форум - Дискусия на живо

Оцени тази статия:
Новак Джокович стана рекламно лице на швейцарска марка луксозни часовници Мирела Николова
Теми:  
atp | любопитно | новак джокович

Коментари





Следвайте ни в Facebook