Роджър Федерер с вълнуващи новини: Това означава толкова много за мен и феновете ми
20-кратният шампион от Големия шлем Роджър Федерер е марка сам по себе си. Той разполагаше със собствено лого по времето на сътрудничеството си с Nike, но откакто швейцарецът започна работа с Uniqlo, това съответно приключи. Сега обаче серията се завръща, тъй като Федерер прехвърли този проект и в работата си с Uniqlo, създавайки шапките, които се отличават с емблематичното лого „RF“.
Вижте тази публикация в Instagram.
Има осем различни цвята на новата шапка ‘RF’. Тя носи инициалите на легендата „RF“ отпред и надписа „Go Roger“ (Давай, Роджър) отзад: „След дълго очакване и страхотна прецизност, UNIQLO и аз сме изключително развълнувани да обявим завръщането на RF шапката в 8 свежи цвята, стартиращо на 8 декември 2020 г.“- написа Федерер в посланието си към феновете.
Откакто Роджър започна работа с Uniqlo през 2018 г., логото липсваше и феновете искаха да го видят отново: „Тази шапка значи толкова много за мен и за моите фенове. Това ни показа начин да се свържем и аз оцених възможността да се възползваме от тази подкрепяща енергия".
През годините логото бива свързвано с успехите на Федерер на корта, но преминаването към японската марка Uniqlo през 2018 г. предизвика спор за собствеността на емблемата между швейцареца и Nike. Компанията регистрира логото „RF“ като своя търговска марка през 2009 г., но сега най-накрая през 2020 г. Роджър Федерер притежава пълна собственост върху инициалите.
Сега очакваме Uniqlo да използва емблемата и в други видове облекло.
Виж още:
▶ Тони Надал: Федерер и Надал печелеха по достоен начин и затова са по-уважавани от Джокович
▶ "Твоето наследство ще живее завинаги": Федерер, Джокович, Серина и Бекъм разплакаха Надал…
▶ "Винаги твой фен, Роджър": Федерер просълзи тенис света с прочуствено писмо за Надал
▶ "Един тийнейджър ни показа, че Федерер не е перфектен": Виландер за първия си досег с Надал