Роджър Федерер с вълнуващи новини: Това означава толкова много за мен и феновете ми

от в 20:57 на 02.12.2020
Анисия Стоева

20-кратният шампион от Големия шлем Роджър Федерер е марка сам по себе си. Той разполагаше със собствено лого по времето на сътрудничеството си с Nike, но откакто швейцарецът започна работа с Uniqlo, това съответно приключи. Сега обаче серията се завръща, тъй като Федерер прехвърли този проект и в работата си с Uniqlo, създавайки шапките, които се отличават с емблематичното лого „RF“.

 
 
 
Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Roger Federer (@rogerfederer)

Има осем различни цвята на новата шапка ‘RF’. Тя носи инициалите на легендата „RF“ отпред и надписа „Go Roger“ (Давай, Роджър) отзад: „След дълго очакване и страхотна прецизност, UNIQLO и аз сме изключително развълнувани да обявим завръщането на RF шапката в 8 свежи цвята, стартиращо на 8 декември 2020 г.“- написа Федерер в посланието си към феновете. 

Откакто Роджър започна работа с Uniqlo през 2018 г., логото липсваше и феновете искаха да го видят отново: „Тази шапка значи толкова много за мен и за моите фенове. Това ни показа начин да се свържем и аз оцених възможността да се възползваме от тази подкрепяща енергия".

През годините логото бива свързвано с успехите на Федерер на корта, но преминаването към японската марка Uniqlo през 2018 г. предизвика спор за собствеността на емблемата между швейцареца и Nike. Компанията регистрира логото „RF“ като своя търговска марка през 2009 г., но сега най-накрая през 2020 г. Роджър Федерер притежава пълна собственост върху инициалите.

Сега очакваме Uniqlo да използва емблемата и в други видове облекло.


Форум - Дискусия на живо

Оцени тази статия:
Роджър Федерер с вълнуващи новини: Това означава толкова много за мен и феновете ми Анисия Стоева
Теми:  
роджър федерер | федерер

Коментари





Следвайте ни в Facebook