Руне за спорната ситуация и пропуска на съдията: Такъв е животът, случват се грешки
През вчерашния ден в двубой от осминафиналите на Ролан Гарос се разрази изключително спорна ситуация, в която съдията на стола допусна очевидна грешка, коствала пробив на Франсиско Серундоло в мача срещу Холгер Руне. При изпълнение на удар от страна на аржентинеца топката отскочи два пъти, но това остана незабелязано от главния арбитър Кадер Нуни. Той отсъди преиграване, спечелено от датчанина, който съвсем скоро реализира пробив и поведе с 3:1 в третия сет.
След края на срещата мнозина се изказаха негативно по адрес на скандинавеца заради това, че не си е признал за двойни отскок на топката, но самият той на пресконференцията си отказа да поеме вина за спорния момент.
"Когато достигнах до топката, не видях, че отскача два пъти. Тогава просто се опитвах да я стигна. Впоследствие изгледах ситуацията на екраните и беше очевидно, че става въпрос за двоен отскок. Беше късно обаче да се направи каквото и да било, защото точката вече беше в историята и резултатът бе обявен. Съжалявам за него. Но нали знаете - това е тенис, това е спортът. Случва се и съдиите да правят грешки. Понякога в мой ущърб, понякога срещу съперника ми. Такъв е животът", каза световният №6, който надделя след 4-часова битка на корта и дълъг тайбрек в решителния пети сет.
"Mi dispiace per Cerundolo ma anche gli arbitri sbagliano" 🤷♂️🎾#EurosportTENNIS | #RolandGarros | #RG2023 | #Rune | #Cerundolo pic.twitter.com/E69aLhcjAR
— Eurosport IT (@Eurosport_IT) June 6, 2023
Виж още:
▶ Минути преди жребия: Световният №4 се оттегли от участие на Мастърса в Монте Карло
▶ Монте Карло: Джокович и Алкарас срещу бивши шампиони и класиката Циципас - Зверев (жребий)
▶ Монте Карло: Григор започва срещу Мастърс финалист; задава се нова битка с Джокович (жребий)
▶ Сафин към Монфис и Рубльов: Ако играех сега, щях да печеля още преди мачът да е започнал