"The Honey Deuce" или феноменът донесъл 10 милиона на организаторите на US Open

от в 14:42 на 07.09.2024
Елеонора Александрова

US Оупън е едно от най-големите събития в света на спорта, като през последните години кортовете в Ню Йорк биват посетени от близо 1 милион феновете на играта. Дългите мачове и горещините пък определено са предпоставка затова зрителите да търсят разхлаждане и тук идва бизнес идеята на организаторите, които залагат на свой оригинален коктейл, който се сервира в официална чаша на турнира.

Напитката "The Honey Deuce" се превърна в истински феномен, като феновете се редят на километрични опашки за нея, а техният стимул е, че впоследствие могат да запазят чашите като сувенир, а някои зрители директно ги продават онлайн.

"The Honey Deuce" е първият коктейл, достигнал 10 милиона щатски долара по продажби, което е 3 пъти повече от наградния фонд на надпреварата. Самата напитка е микс от водка, лимонада, малинов ликьор и топчета от пъпеш, а цената му е доста солените щатски 23 долара или 40 български лева.

Историята на напитката е интересна, като тя е измислена още през 2007-а година от Ник Маутоун, чиято идея е възникнала по време на фермерски пазар, а сътрудничеството с известната компания за водка "Grey Goose" продължава и до ден днешен.

Успехът на напитката е толкова голям, че още миналата година общата сума на продажбите бе 10.1 милиона щатски долара, като броят направени коктейли стигна до над 460 хиляди. Манията по питието е толкова голяма, че вече в Ню Йорк има и няколко бара, наречени "The Honey Deuce Express".

"The Honey Deuce" е добре промотиран и от самите тенисисти, като легендарната Серина Уилямс направи скорошна реклама на питието, вкусвайки от него в Tiktok видео, което събра 155 хиляди гледания.

Източник: BBC


Форум - Дискусия на живо

Оцени тази статия:
"The Honey Deuce" или феноменът донесъл 10 милиона на организаторите на US Open Елеонора Александрова
Теми:  
us open 2024 | любопитно

Коментари





Следвайте ни в Facebook