В разгара на битката: Музети изрита топка по лайнсмен, но не последва дисквалификация (видео)

от в 18:12 на 03.06.2025
Калоян Соколов

Лоренцо Музети може да се чувства истински късметлия, че все още е част от Ролан Гарос. Италианецът в момента е въвлечен в 1/4-финална битка на Ролан Гарос срещу Франсис Тиафо, която точно навлиза в своя четвърти сет, но Музети спокойно можеше да бъде дисквалифициран още в края на втората част.

Тогава световният номер 7 трябваше да сервира за оставане в сета, като видимо беше разочарован от това, че в миналия гейм не може да осъществи рибрейк и това доведе до действия, които можеха спокойно да костват мястото на италианеца в турнира.

Финалистът от Монте Карло получи две топки за изпълнение на сервис, но той не избра да прибера втората от тях в джоба си, а в яда си я изрита право в гърдите на една от лайнсменките на корта, която не реагира по никакъв начин и тенисистът се размина единствено с предупреждение, а Тиафо можеше единствено да вдигне ръце във въздуха и да продължи игра.

Разбира се, действията на Музети бяха абсолютно неволни и той веднага се извини на пострадалата дама, но това в случая е без значение, ако следваме тенис правилника, който беше приложен в най-строг вид срещу Новак Джокович на US Open 2020, когато сърбинът беше дисквалифициран при иденитчни обстоятелства.


Форум - Дискусия на живо

Оцени тази статия:
В разгара на битката: Музети изрита топка по лайнсмен, но не последва дисквалификация (видео) Калоян Соколов
Теми:  
atp | лоренцо музети | любопитно | ролан гарос 2025

Коментари





Следвайте ни в Facebook