Агенция постави Кори Гоф пред Федерер и Надал по маркетингов потенциал
Кори Гоф неслучайно е определяна за спортен вундеркинд и множество специалисти очакват именно тя да е следващата голяма шампионка. Американката изгря с гръм и трясък на тенис небосклона през миналия сезон, когато надигра Винъс Уилямс на Уимбълдън и впоследствие достигна до трети кръг. 16-годишната състезателка надгради над това представяне през текущия сезон, тъй като в Мелбърн победи Наоми Осака, която беше действащата шампионка в надпреварата.
Несъмнено крехката възраст на Гоф, подплатена с безспорните й спортно-технически качества, са страхотно обещание за бъдещето и също така привличат вниманието на много рекламодатели и спонсори към нея. Наскоро компанията за маркетингови проучвания "Nielsen" проведе проучване, което целеше да разбере кои са спортистите с най-голям маркетингов потенциал. Шампион в анкетата очаквано стана Лионел Меси, а едва шест тенисисти попаднаха в челната петдесетица. Това са Гоф, Надал, Федерер, Барти, Осака и Андрееску. Любопитна подробност е, че Коко заема 18-то място във въпросната анкета, докато Надал и Федерер са съответно под номер 28 и 35. Гоф откри дебютната си кампания в Париж с победа, като само годините ще покажат дали ще оправдае сериозните очаквания към нея или просто ще бъде временно явление.
Ето как да гледате БЕЗПЛАТНО всички тенис мачове
Виж още:
▶ След класирането за 1/8-финала на Уимбълдън: Григор записа изцяло ново постижение в Шлема
▶ "Ако бе ударила момче, нямаше да те накажем": Като с любопитни разкрития за дисквалификацията
▶ "Случилото се на РГ няма значение; Федерер още е най-великият" - Паната пак захапа Джокович
▶ Иванишевич: Останах изненадан, че Алкарас бе фаворизиран срещу Ноле; не можеш да кажеш това