Китайски смартфон стана спонсор на Уимбълдън
Оцени тази статия:
Китайски смартфон стана спонсор на Уимбълдън
Георги Христов
Tweet
Коментари
Китайската марка смартфони OPPO стана партньор на Уимбълдън и се превръща в първия спонсор на турнира от Азия. Двете страни са подписали договор за сътрудничество в следващите пет години.
Преди време лице на OPPO бе самият Леонардо Ди Каприо, а освен това компанията спонсорира футболния Барселона и международния крикет съюз.
Сред останалите главни партньори на турнира са 14 компании. Сред тях Slazenger (от 1902 година насам), Robinsons (от 1935), IBM (от 1990), брандът за шампанско Lanson (от 2001), американския моден бранд Ralph Lauren (от 2006), автомобилният производител Jaguar Land Rover (от 2015), Rolex (от 1978) и American Express също от 2019 година.
Както е известно Уимбълдън стартира на първи юли.