Нелепа съдийска грешка ощети Шаповалов с два мачбола

от в 20:35 на 01.10.2020
Диана Андреева

Доста неприятна ситуация се случи по време на решителната пета част на мача между Денис Шаповалов и Роберто Карбайес Баена, в който испанецът, макар и неочаквано, успя да се наложи.

Когато Шаповалов сервира за мача при резлутат 5:4 и 30:15, ударът на Баена е отсъден "вътре", като топката е видимо извън очертанията на корта. С това испанецът съумява да изравни - 30:30, а впоследствие и да пробие своя опонент, което му дава шанс да се завърне в мача.

Ако топката бе отсъдена правилно, канадецът щеше да има два мачбола и така щеше да му даде по-голям шанс да спечели срещата, с което щеше да си осигури пореден двубой на клей с първата ни ракета Григор Димитров, само че след грешката, допусната от съдията, нашето момче ще се изправи срещу Карбайес Баена.

Неприятната съдба на Шаповалов бе коментирана от много хора в социалните медии, като дори Денис качи пост в акаунта си в Twitter, където написа "Кога ще имаме Hawkeye на клей?". 


Ето как да гледаме тенис мачовете безплатно

Оцени тази статия:
Нелепа съдийска грешка ощети Шаповалов с два мачбола Диана Андреева
Теми:  
денис шаповалов | роберто карбайес баена

Коментари





Следвайте ни в Facebook